środa, 27 marca 2024

 23, 24 marca brałam udział w konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE w Warszawie. Podczas konferencji został przedstawiony mój projekt "Math is Art, Art is Math", którego byłam twórcą i założycielem. Projekt w moim imieniu przedstawiła  przyjaciółka z projektu- Paulina Loryńska z Olsztyna. (Nie należę do grupy Super Belfrzy i Mini Belfrzy, a to pod ich patronatem odbyła się konferencja).Jednak bardzo się cieszę, że projekt został zauważony i pokazany blisko 400 nauczycielom z całej Polski. Projekt realizowałam w zeszłym roku szkolnym z uczniami  SP5. Podczas konferencji dowiedziałam się, jak można wykorzystać klocki Korbo na edukacji polonistycznej, matematycznej, technicznej czy muzycznej. W naszej szkole jest ogromny zestaw tych klocków. Od poniedziałku było w naszej klasie "korbowe szaleństwo". Najpierw powstały samoloty do projektu BioKids. Następnie tworzyliśmy pisanki i kurczaki w klimacie wielkanocnym. Zapraszam na obszerną fotorelację.

1 komentarz:

  1. Serdeczne gratulacje za projekt "Math is Art, Art is Math",brawo!

    OdpowiedzUsuń